Blog2Blog Maak je eigen Blog2Blog | Gratis je eigen blog c.q weblog op internet
Het Ideale lichaam

Het Ideale lichaam


Bodybuilding

Home | Profile | Archives


Bodybuilding

Posted at 01:44, 18/10/2008

Voor vele mensen heeft bodybuilding een grote waarde voor mij is dat dus ook van groot belang. Sinds ik mijzelf bodybuilder kan noemen voel ik me heerlijk in mijn lichaam.

Het gevoel,de gewichten, het groeien het is gewoon heerlijk!
Ik raad iedereen aan om aan bodybuilding te doen. En dan heb ik het niet over het extreme van bodybuilding maar gewoon het mooie. Want feitelijk ben je al een bodybuilder als je in de sportschool aan het trainen bent. Je werkt tenslotte aan je lichaam.

Zelf heb ik veel respect voor bodybuilder. Het bouwen van een mooi lichaam is namelijk geen appeltje eitje. er moet vaak getraind worden om een mooi lichaam te bouwen. Zelf train ik 8 uur in de week wat meer dan genoeg is. Het lichaam moet namelijk ook de kans krijgen om goed te kunnen herstellen.

Wil jij ook een mooi gespierd lichaam? Meld je dan aan onderaan mijn website.

www.het-ideale-lichaam.nl

Kevin Peter

5 Tips Die Je Absoluut Laten Groeien!

Posted at 01:41, 18/10/2008

Tip1

Zorg voor een goede voedingschema!

De voeding is 1 van de belangrijke dingen waar je aan moet voldoen om goed te kunnen groeien.
Het is dan dus van grootbelang dat je met voedingschema's aan de gang gaat. Zet het schema zo in elkaar zodat je over de gehele dag voldoende voeding binnen krijgt. Deel het schema per maaltijd in eiwitten en koolhydraten.

Tip2

Zorg naast een goede voedingschema ook voor een goede trainingsschema!

Om goede resultaten te behalen is een traingschema niet weg te denken. Als het trainingschema niet goed in elkaar zit dan haal je ook nooit het maximale uit je lichaam. Bestudeer je schema dus vaak! En zorg voor voldoende rust in het schema. Wat ook heel belangrijk is, is om de zoveel tijd ( na 8 weken ) een nieuwe schema in te delen. Omdat je dan de spieren weer gaat prikkelen..

Tip3

Probeer zelf te ontdekken wat voor jou werkt en wat niet.

Met de bovenstaande zin bedoel ik, dat je niet altijd hetzelfde trainingsprogramma aan moet houden van een vriend of vriendin, maar dat voor jezelf vaak dingen moet gaan uittesten. Want wat voor een vriend of vriendin kan werken hoeft niet zo voor jou te werken. En je komt dan op een gegeven moment voorjezelf te weten wat werkt en wat niet.

Tip4

Slaap 8 / 9 uur op een dag.

Tijdens het slapen is jouw lichaam aan het herstellen van de aangebrachte schade die je die dag hebt aangericht. Je doet er dan dus goed aan om minimaal 8 uur per dag te slapen.  

Tip5

 Blijf gemotiveerd en geconcentreerd!

Wanneer jij niet gemotiveerd bent tijdens het trainen zal je ook nooit het maximale uit een training halen. Natuurlijk snap ik dat je een keertje geen zin hebt om te gaan trainen dat hebben we allemaal. Maar beloof jezelf dan wel dat je de volgende training extra je best gaat doen.

Ik hoop dat je wat aan deze tips hebt gehad!

Kevin Peter

www.het-ideale-lichaam.nl